Naše orodje za upravljanje vašega dovoljenja za uporabo piškotkov začasno ni na voljo. Zato lahko manjkajo nekatere funkcije, ki potrebujejo vaše soglasje za uporabo piškotkov.
PRIHODNOST JE ELEKTRIČNA, DIGITALNA IN KROŽNA.
Trajnostni razvoj je eden izmed osnovnih ciljev za BMW Group in je trdno zakoreninjen v njegovi korporativni strategiji. Hkrati se lahko podjetje ozre nazaj na dolgo tradicijo, ko gre za vprašanje, kako doseči nadaljnji napredek pri trajnostnem upravljanju. Deklarirani cilj je celovit tristebrni pristop, ki sega vzdolž celotne vrednostne verige: ekološki, socialni in gospodarski, vključno z osredotočenostjo na krožnem gospodarstvu. V okviru tega načrta je razvoj električnih vozil ključni dejavnik, vendar ne edini. Trajnost za BMW Group sega od dobavne verige, prek razvoja in proizvodnje ter naprej do konca uporabe vseh vozil.
OKOLJSKI ODTIS VOZILA BMW.
Spremembe se začnejo s preglednostjo.
Kako lahko ugotovim okoljski odtis svojega prihodnjega vozila? Odgovor vam daje okoljski odtis vozila BMW. Štiri ključna trajnostna merila, kot so VPLIV NA PODNEBJE, UČINKOVITOST, KROŽENJE, DOBAVNA VERIGA, ter obsežna analiza življenjskega cikla (LCA), preverjena s strani nemške agencije za tehnične preglede, vam lahko zagotovijo celovito sliko.
NAŠE ZAVEZE.
- 01 Podjetje BMW Group se je zavezalo k spoštovanju Pariškega sporazuma o podnembnih spremembah in spremljajočega omejitve globalnega segrevanja na manj kot 1,5 °C.
- 02 Podjetje BMW Group ima vse kratkoročne cilje za zmanjšanje emisij CO₂ znanstveno potrjene (Science-Based-Target inicijativa, SBTi) in poleg tega je še vedno imenovano za edinega proizvajalca avtomobilov (od februarja 2023) z ločenim CO₂ ciljem za dobavno verigo.
- 03 Poleg tega se je podjetje BMW Group zavezalo k cilju podnebne nevtralnosti (SBTi »neto nič«).
ODKRIJTE NAŠ CELOSTNI PRISTOP K TRAJNOSTI IN MODEL i5.
JASNI CILJI.
2025.
Modeli Neue Klasse bodo postavili nove mejnike za trajnost.
Zagon proizvodnje v obratu BMW iFactory v Debrecenu na Madžarskem:
- brez fosilnih virov energije za obratovanje tovarne,
- nenehno širjenje krožnega gospodarstva pri materialih in energiji,
- popolnoma električni modeli.
2030.
Prihranek 40% izpustov CO₂ v celotnem življenjskem ciklu vozila pomeni:
- 20% v dobavni verigi,
- 80% v proizvodnji,
- 50% med uporabo.
- Leta 2030 naj bi bilo vsaj 50% vseh dostav novih vozil BMW in MINI s popolnoma električnim pogonom.
Dolgoročni cilj
Jasno je, da je cilj BMW Group postati podnebno nevtralen v skladu s pobudo SBTi. Za zagotovitev tega cilja je podjetje sprejelo specifične cilje in mejnike do leta 2030.
TRAJNOST JE NEPOGREŠLJIV SESTAVNI DEL STRATEGIJE BMW GROUP.
NAŠ CELOVIT TRISTEBRNI PRISTOP.
Ekološki vidik.
BMW Group čuti zavezanost k doseganju ciljev Pariškega sporazuma o podnebnih spremembah in zmanjšanju izpustov CO₂ v celotni vrednostni verigi ob upoštevanju vseh ekoloških smernic. Najpomembnejše sestavine so varstvo okolja, učinkovito upravljanje z razpoložljivimi viri in nadaljnji razvoj krožnega gospodarstva kot ključnega osrednjega elementa.
Socialna dimenzija.
BMW Group se vidi kot podjetje in delodajalec s socialno odgovornostjo do svojih zaposlenih in družbe. Zato pripisuje velik pomen zdravju, raznolikosti in razvojnim priložnostim za svoje zaposlene. Kot globalni igralec se BMW Group enako zaveda svoje odgovornosti do družbe.
Gospodarski vidik.
BMW Group se zaveda svojega gospodarskega pomena in organizira svoje korporativno upravljanje v skladu z odgovornimi načeli, usmerjenimi v povečanje vrednosti poslovanja na trajnostni osnovi. Ključnega pomena je spoštovanje smernic, ki jih obravnavamo kot temeljni kamen dolgoročnega uspeha in ki so trdno zakoreninjene v naši korporativni kulturi. S tem pristopom si prizadevamo izogniti finančni škodi in izgubi zaupanja v nas že od samega začetka. Posledično naša obravnava možnih tveganj nikoli ne izgubi izpred oči prihodnosti in posledic za naše podjetje.
POROČILO BMW GROUP.
CELOVITO POROČILO O TRENUTNEM STANJU.
BMW Group vidi svojo odgovornost v merljivosti in preglednosti poročanja o trajnostnem razvoju.
- Zato že od leta 2020 dalje združujemo letno poročilo s poročilom o trajnostnem razvoju, da bi pripravili celovito poročilo skupine.
- Leta 2022 je BMW Group prejel nagrado Building Public Trust Award za najboljše poročanje o trajnosti med podjetji po indeksu DAX 40.
- Združeno poročilo ponuja natančen pregled naših ciljev na področju trajnosti in prikazuje dosežene letne cilje.
OCENE TRAJNOSTNE NARAVNANOSTI BMW.
BMW GROUP V ORGANIZACIJAH, KOT JE ECOVADIS.
BMW Group dojema zunanje bonitetne ocene kot zelo pomemben način zagotavljanja objektivnih ocen partnerjem in strankam. Zato načeloma vedno zahtevamo, da se zahtevki po zunanjih izjavah usmerijo na sporočila za javnost BMW Group in skrbnike ključnih strank BMW Group, da bi dobili čim bolj jasno sliko o določenih temah ali vprašanjih.
STORITVE.
BMW Group ima širok spekter orodij in storitev za podporo poslovnim strankam pri doseganju njihovih trajnostnih ciljev, tako da lahko svoja vozila organizirajo še bolj učinkovito in trajnostno. Eden od primerov je orodje Fleet Data, ki ponuja veliko število storitev in zagotavlja različne podatke o vozilih za lastnike voznega parka BMW ali MINI. Podatki o voznem parku so na voljo v petih modulih in zajemajo več kot deset ustreznih primerov uporabe za upravljanje voznega parka. Omenjeni primeri segajo od upravljanja prevožene razdalje in pogodb, do stanja vozila in zagotavljanja položajev GPS. Vključujejo tudi servis, vzdrževanje in porabo goriva. Dodatno bodo od leta 2023 v ponudbo vključeni trije novi sklopi storitev na področju trajnosti. Podatki so dostopni bodisi neposredno prek spletne strani bodisi prilagodljivo prek vmesnika (API).
MEJNIKI NA PODROČJU TRAJNOSTI.
TRAJNOST IMA PRI BMW GROUP DOLGO TRADICIJO.
- Sedemdeseta leta
- 2000
- Od leta 2010.
- Od leta 2020.
1972.
BMW 1602 Elektro je javnosti predstavljen kot prvo vozilo z električnim pogonom bavarske znamke BMW na olimpijskih igrah v Münchnu.
1973.
BMW Group je prvi avtomobilski proizvajalec na svetu, ki je imenoval svojega lastnega uradnika za področje okolja.
2000.
Trajnostni razvoj postane osnovno vodilo v korporativni strategiji BMW Group.
Od leta 2001.
Članstvo BMW Group v pobudi OZN za globalni dogovor. Objavljeno je prvo poročilo BMW Group o trajnostnem razvoju.
2007.
Tehnološki razvoj BMW EfficientDynamics na področju zmanjševanja porabe goriva kaže pot v prihodnost.
2009.
Trajnostni razvoj postane nepogrešljiv korporativni cilj BMW Group.
2011.
Trajnost je nepogrešljiv del nabavnega procesa in ključni kriterij nabave.
2012.
Opredelitev desetih trajnostnih ciljev, ki naj bi jih dosegli do leta 2022.
2013.
BMW i3 je javnosti predstavljen kot pionir v elektromobilnosti.
Od leta 2014.
Bonitetna ocena BMW Group prek platforme EcoVadis.
2020.
Določitev ambicioznih ciljev za zmanjšanje izpustov CO₂ vzdolž celotne vrednostne verige.
Od leta 2020.
Trajnost je v središču strateške usmeritve BMW Group.
2021.
BMW i Vision Circular je pionir krožnega gospodarstva. Objavljeno je prvo celovito poročilo za leto 2020.
POGOSTA VPRAŠANJA.
Kako je trajnost zapisana v genih BMW Group?
Cilji BMW Group so osredotočeni na zmanjšanje izpustov CO₂, povečanje učinkovitosti virov ter nadaljnje izboljšanje socialnih in okoljskih standardov. Že meseca julija 2020 smo določili jasne usmeritve, ki jih želimo doseči do leta 2030. Naša področja poslovanja obsegajo teme, kot so zmanjšanje izpustov CO₂ in elektromobilnost, krožno gospodarstvo, okoljski in socialni standardi ter družbena odgovornost.
Naša dejanja so usmerjena v izpolnitev ambicije, da postanemo najuspešnejši in najbolj trajnostni proizvajalec premijskih vozil za individualno mobilnost. Za dosego tega cilja razvijamo vse več in vedno bolj celovitih rešitev na področju trajnosti. Hkrati pa si prizadevamo, da bi izpolnili svojo odgovornost za vzdrževanje socialnih in etičnih standardov.Kako se BMW Group razlikuje od konkurence glede trajnosti?
BMW Group jemlje svoj vsestranski pristop k vprašanju trajnosti zelo resno. Zato so vse tri dimenzije trajnosti, kot so okolje, socialna vprašanja in odgovorno korporativno upravljanje, ključni dejavnik pri sprejemanju odločitev za vse projekte. Iz tega razloga uvajamo ukrepe za trajnost v celotnem podjetju, zlasti od oblikovanja, prek razvoja in proizvodnje do prodaje. Poleg tega pa prek ciljnih ukrepov spodbujamo svoje trgovske oddelke, da postanejo bolj trajnostni na različnih področjih dejavnosti.
Ali je BMW Group član bonitetne agencije EcoVadis? Kako se uvršča v mednarodni primerjavi v celotni panogi?
BMW Group je član bonitetne agencije EcoVadis in se uvršča med najboljša dva odstotka podjetij na lestvici za zadevno panogo. Njegova bonitetna ocena EcoVadis (stanje november 2022) je 75/100, medtem ko je povprečje za panogo 45/100.