DOSLEDNO PIONIRSKI.

BMW 330e Plug-in-Hybrid.

BMW iPerformance

DOSLEDNO PIONIRSKI.

BMW 330e Plug-in-Hybrid.

Kombinacija elektromotorja in BMW TwinPower Turbo združuje najboljše obeh svetov v izredno dinamični in udobni limuzini: BMW 330e iPerformance. Veličastnost se sreča z inovativnostjo in se združi s športnostjo in eleganco BMW serije 3. Visoka vozna dinamika pri najvišji učinkovitosti in prijaznosti do okolja z lokalno vožnjo brez emisij – edinstveni koncept, ki je popolnoma prilagojen kakovosti BMW serije 3 Limuzina.

DOSLEDNO PIONIRSKI.BMW 330e Plug-in-Hybrid.

Kombinacija elektromotorja in BMW TwinPower Turbo združuje najboljše obeh svetov v izredno dinamični in udobni limuzini: BMW 330e iPerformance. Veličastnost se sreča z inovativnostjo in se združi s športnostjo in eleganco BMW serije 3. Visoka vozna dinamika pri najvišji učinkovitosti in prijaznosti do okolja z lokalno vožnjo brez emisij – edinstveni koncept, ki je popolnoma prilagojen kakovosti BMW serije 3 Limuzina.

KONCEPT VOZILA.

BMW serije 3 z vrednostmi porabe majhnega avtomobila. Zahvaljujoč tehnologiji BMW eDrive BMW EfficientDynamics je mogoče prevoziti zgolj v električnem načinu razdaljo do 40 kilometrov – lokalno brez emisij in brez porabe goriva. Visokonapetostna baterija je varno vgrajena pod prtljažnikom. S svojimi pribl. 370 litri je popolna za vsakodnevne potrebe – ne da bi se morali odpovedati udobju, funkcionalnosti in prostornosti. Od zunaj se model iPerformance med drugim razlikuje od konvencionalno gnane različice po obojestranski oznaki eDrive na C-stebričku in oznaki i na bočnih stenah spredaj. Poleg tega kažejo modre prečke ledvičke in pokrovi kolesnih pest na inovativno pogonsko tehnologijo vozila. Obenem omogoča priključni hibrid najboljšo trakcijo in agilnost, zahvaljujoč športno nastavljenemu podvozju, in zagotavlja izvrstno dinamiko v vseh načinih vožnje. S tem BMW 330e iPerformance Limuzina presega vsa pričakovanja tudi s svojo dinamiko. Pionirski koncept vozila, ki mu ni para.

BMW iPerformance.

INDIVIDUALNO OBNAŠANJE VOZILA MED VOŽNJO.

BMW 330e iPerformance Limuzina ima kot priključni hibrid na voljo različne režime pogona, s katerimi lahko voznik pomembno vpliva na realno porabo. Ta je po eni strani odvisna od izbire načina vožnje – po drugi pa od osebnega sloga voznika. Ko je baterija v celoti napolnjena, se lahko prevozi razdalja do pribl. 40 km, ne da bi se ob tem porabila ena sama kapljica goriva. V načinu AUTO eDrive se z optimalno kombinacijo elektromotorja in zgorevalnega motorja žarišče usmeri na najvišjo možno učinkovitost.

  • Urbana vožnja

    Pri vožnji v mestu BMW 330e iPerformance Limuzina v celoti izkoristi prednosti priključnega hibridnega pogona. S popolnoma napolnjeno baterijo se lahko kratke razdalje (do 40 km) prevozijo brez lokalnih emisij – vožnja v naselju brez porabe ene same kapljice bencina.

  • Vsakodnevna vožnja

    Pri vsakodnevni vožnji na delo pride pri priključnem hibridu v ospredje součinkovanje obeh pogonskih sistemov. V načinu AUTO eDrive zagotavlja inteligentna kombinacija motorja z notranjim zgorevanjem in elektromotorja bistveno nižjo porabo od bencinskih in dizelskih vozil tega razreda. Na kratko: uživajte v luksuzu BMW serije 3 Limuzina z dodatnim bonusom izvrstne ekonomičnosti porabe goriva.

  • Vožnja na velike razdalje

    Doživite varčen užitek v vožnji – tudi na daljših razdaljah. Priključni hibrid vam nudi neomejeno primernost na dolgih razdaljah brez sklepanja kompromisa pri dosegu in funkcionalnosti vozila.

POGON.

BMW 330e iPerformance Limuzina poganjata močan 4-valjni bencinski motor BMW TwinPower Turbo in visoko učinkovit elektromotor eDrive. Iz kombinacije tehnologij BMW EfficientDynamics je nastalo inovativno vozilo, ki je varčno v porabi in hkrati nudi polno dinamiko ter stabilnost pri vseh razmerah na cesti.

INTELIGENTNO UPRAVLJANJE ENERGIJE.

Inteligentno upravljanje energije je eden izmed glavnih stebrov koncepta BMW eDrive. Ta sistem usklajuje součinkovanje vseh pogonskih komponent, da združi najboljšo možno učinkovitost z odlično vozno dinamiko. Inteligentno upravljanje energije izpopolni izkoristek hibridnega pogona s predvidljivo izbiro ustreznega pogona. Na primer, razpoložljivi navigacijski podatki se uporabijo za vnaprejšnje identificiranje odsekov poti in voznih situacij, ki so najbolj primerne za elektromotor ali polnjenje visokonapetostne baterije.


V situacijah, kjer bi imel motor z notranjim zgorevanjem nizek izkoristek, sistem prestavi v območje višje obremenitve z boljšim izkoristkom. To pomeni, da motor z notranjim zgorevanjem proizvaja dodatno moč. Ta moč se s pomočjo elektromotorja/generatorja uporabi za proizvajanje elektrike za baterijo, ki se lahko kasneje izkoristi za električno vožnjo ali pa učinkovito podpre motor z notranjim zgorevanjem. Prav tako nadzoruje elektromotor/generator, da se v fazi jadranja in zaviranja kinetična energija pretvori v elektriko. V kombinaciji z načinom ECO PRO, inteligentno upravljanje energije prilagodi vse sisteme vozila, vključno z vsemi pomožnimi komponentami in komfortnimi funkcijami, da je poraba goriva zavestna in visoko učinkovita.


S pomočjo gumba eDrive voznik izbira med tremi načini eDrive: standardnim načinom AUTO eDRIVE, povsem električnim načinom MAX eDRIVE in načinom SAVE BATTERY, ki vzdržuje status polnjenja na stalni ravni.

  • Način AUTO eDRIVE

    V načinu AUTO eDRIVE določi inteligentno upravljanje energije najučinkovitejšo kombinacijo elektromotorja in motorja z notranjim zgorevanjem – glede na hitrost vožnje in napolnjenost baterije. Ta način se razdeli v dve fazi: če je napolnjenost baterije med 12 % in 100 %, lahko v povsem električnem načinu vozite do 80 km/h. Pri višjih hitrostih ali večjih obremenitvah se avtomatsko vklopi bencinski motor. Če napolnjenost baterije pade pod 12 %, lahko BMW 330e iPerformance Limuzina vozite v povsem električnem načinu z zmernim pospeškom do 20 km/h in z enakomerno hitrostjo oziroma zmernim pospeškom do 55 km/h.

  • Način MAX eDRIVE

    Največji električni užitek v vožnji: v načinu MAX eDRIVE se lahko povsem električno vozi do hitrosti 120 km/h. Pri večji hitrosti ali kadar se želi iztisniti poln potencial pospeševanja, se avtomatsko vklopi zgorevalni motor.

  • Način SAVE BATTERY

    Kadar je napolnjenost baterije nizka, lahko voznik z izbiro načina SAVE BATTERY učinkovito polni baterijo s pomočjo zgorevalnega motorja oziroma ohrani trenutno napolnjenost. S tem voznik aktivno prihrani kapaciteto baterije za poznejšo, povsem električno vožnjo.

  • Predvidevanje

    Ko je cilj enkrat vnesen v navigacijski sistem, predvidljivo upravljanje energije analizira načrtovano pot s pomočjo konstantnih podatkov, kot npr. omejitev hitrosti in informacije v realnem času o aktualnem prometnem stanju. S tem sistem povsem električno energijo uporablja glede na situacijo, učinkovito in predvsem za odseke poti, kjer se to najbolj izplača: npr. za mestno vožnjo.

POLNJENJE.

Bodisi prek običajne gospodinjske vtičnice bodisi na BMW i Wallbox iz obsežne ponudbe izdelkov in storitev 360° ELECTRIC – polnjenje visokonapetostne baterije ne more biti bolj enostavno.

  • Polnjenje doma

    Doma lahko vozilo povsem preprosto polnite s priloženim osnovnim polnilnim kablom, ki ga priključite v vtičnico. Na voljo vam je po približno dve do štiri ure s polno baterijo. Še hitreje in udobneje poteka polnjenje z ločeno dobavljivim BMW i Wallbox: polnilna postaja z montažo na steno poveča polnilno moč, s tem zmanjša čas polnjenja in je idealna oblikovna dopolnitev za vozila BMW. Služba za montažna dela se prilagodi vašim posameznim zahtevam. Zraven tega, da še poveča polnilno moč, BMW i Wallbox Pro prav tako podpira inteligentno integracijo v domače omrežje in funkcije sistema Smart Home, skupaj s sistemi za upravljanje energije.
    Polnilna vtičnica na vozilu se nahaja za vratci na sprednji levi bočni steni. LED svetlobni obroč na polnilni vtičnici jasno obvešča o stanju napolnjenosti.

POVEZLJIVOST.

Vedno povezani s svojim vozilom BMW: prek pametnega telefona (iOS) so poleg BMW Remote Services, kot je daljinsko zaklepanje, na voljo tudi posebne hibridne funkcije. S tem imate vedno pregled nad vrednostmi porabe in učinkovitosti svojega vozila BMW 330e iPerformance Limuzina. BMW Services za vsako situacijo, uporabno v vozilu – in zunaj.

  • Aplikacija BMW Connected

    Remote Services aplikacije BMW Connected za priključne hibride (za iOS) kažejo podrobne informacije o aktualnem statusu vozila BMW – npr. lokacijo vozila, napolnjenost baterije in preostali doseg.

    Postopek polnjenja se lahko daljinsko nadzoruje s pomočjo časomera, medtem ko se klimatizacija lahko točno aktivira na daljavo že pred začetkom vožnje. Cilji, tako imenovane interesne točke (POI), in lokacije polnilnih postaj se lahko iz aplikacije povsem enostavno pošljejo neposredno v vozilo.

    Remote Services aplikacije BMW Connected za priključne hibride (za iOS) merijo tudi učinkovitost vsake vožnje in posredujejo koristne nasvete o tem, kako se lahko izboljša učinkovitost vozila in s tem poveča doseg.

  • Prednastavitev

    Poleti vstopite v prijetno ohlajen, pozimi pa v prijetno topel avto z očiščenimi stekli – klimatizacija na mestu priključnega hibrida BMW 330e vam to omogoča. Zaradi električnega kompresorja hladilnega sredstva in električnega grelnika avtomatska klimatska naprava deluje skoraj neslišno tudi pri izklopljenem motorju. Nastavita se lahko dva različna časa odhoda.
    Pol ure pred načrtovanim odhodom se ogrevanje, hlajenje in prezračevanje s pomočjo inteligentnega krmilnega sistema uravnajo na izbrano temperaturo. Upravljanje poteka s pomočjo upravljalnika iDrive v vozilu ali povsem udobno prek obstoječega, združljivega pametnega telefona s pomočjo BMW Remote Service App.
    Ob upoštevanju zadostne napolnjenosti visokonapetostne baterije klimatizacija na mestu obratuje neodvisno od tega, ali se vozilo s pomočjo zunanjega vira pravkar polni ali ne.

UDOBJE.

Inovativen avtomobil, kot je BMW 330e iPerformance Limuzina, seveda nudi največje udobje. Visokonapetostna baterija je spravljena na tako prostorsko varčen način, da ostane v prtljažniku za pribl. 370 litrov prostora za vsakodnevne potrebe. Osnovno podvozje tudi pri večji natovorjenosti nudi polne voznodinamične lastnosti, trajno stabilnost in prijeten vozni občutek tudi na dolgih potovanjih.