BMW 530e Touring, G31, LCI, kovinska barva Sophisto Grey, miruje pred stavbo

THE 5

BMW SERIJE 5 TOURING: MOTORJI IN
TEHNIČNI PODATKI

Odkrijte zmogljive bencinske, dizelske in hibridne pogonske sklope, pa tudi mere in druge tehnične podatke za BMW Serija 5 Touring.

Preberi več
THE 5BMW SERIJE 5 TOURING: MOTORJI IN<br> TEHNIČNI PODATKI

BMW SERIJE 5 TOURING: TEHNIČNI PODATKI.

Sistemska moč

Sistemska moč v kW (KM) 150 (204)
Največji navor (Nm) 350

BMW eDrive

Električna energija 80 / 109
Največji navor (Nm) pri 1/min 265

Motor

Vaji/ventili na valj 4 / 4
Tehnična zmogljivost v cm3 1.998
Vrtina/gib v mm 94,6 / 82
Moč motorja z notranjim izgorevanjem v kW (KM) 120 (163) / 5000-6500
Najv. navor (Nm) pri vrt/min 300 / 1350-3700
Kompresija : 1 11

Doseg, polnjenje

Električni doseg v km 52 - 57
Tip baterije Li-Ion
Kapaciteta baterije 11,15
Čas polnjenja AC 2,6
Čas polnjenja v h (wallbox / javna polnilna postaja s 3,7 kw na 100% zmogljivosti) 3,6
Čas polnjenja v h (navadna vtičnica 230 V / 12,5 A na 80% zmogljivosti) 4,3
Čas polnjenja v h (navadna vtičnica 230 V / 12,5 A na 100% zmogljivosti) 6

Zmogljivost

Največja hitrost 218
Največja električna hitrost 140
Pospešek 8,2

Meritve

Dolžina/Širina/Višina 4.963 / 1.868 / 1.498
Širina vključno z zunanjimi ogledali (voznikova/sovoznikova stran) v mm 2126 (1069 / 1057)
Medosna razdalja v mm/obračalni krog v m 2.975 / 12
Ground clearance in mm 143

Masa

Masa praznega vozila kg 1.975
Najv. masa v kg 2.550
Dopustna obremenitev v kg 650
Dovoljena osna obremenitev spredaj/zadaj v kg 1.090 / 1.540
Dovoljena masa nezaviranega prikopnika v kg 750 / 90
Dovoljena skupna masa priklopnika z zavoro do 12 % / 8 % naklona v kg 1.700 / 1.700
Kapaciteta prtljažnika min.-max. v l 430 - 1560

Kolesa

Sprednja pnevmatika 245/45 R18 100 Y XL
Zadnja pnevmatika 245/45 R18 100 Y XL
Sprednje platišče 8Jx18 LM
Zadnje platišče 8Jx18 LM

CO2 emisije

Kombinirana poraba električne energije v kWh/100 km 22,1 - 24,5
Poraba goriva, utežena 1,5 - 1,9
Poraba električne energije, AC, utežena 17 - 18,4
Prostornina posode za gorivo v l 46

Emisije CO2

CO2 tehtano 35 - 43

Primerjaj tehnične podatke

Platišča in pnevmatike BMW, oznaka EU za pnevmatike, pogled od blizu

PLATIŠČA IN PNEVMATIKE BMW.

Naše pnevmatike so povržene strogim postopkom preskušanja, ki zajemajo do 50 različnih meril kakovosti, kar je precej več od predpisanih zahtev enotne uredbe o označevanju pnevmatik, ki velja po vsej Evropi. Tukaj boste našli vse informacije o lastnostih pnevmatik, ki se uporabljajo pri BMW.

PORABA GORIVA IN EMISIJE CO2.

BMW 530e** Touring:
Poraba goriva v l/100 km (kombinirana): 1,9 – 1,5
Emisije CO2 v g/km (kombinirane): 43 – 35

 

Uradne številke o porabi goriva, emisijah CO2 in porabi električne energije so bile določene v skladu s predpisanim merilnim postopkom Uredbe (ES) 715/2007 v različici, ki je veljala v času homologacije. Vrednosti WLTP upoštevajo vso dodatno opremo v primeru izmerjenih dosegov. Za novo homologirana vozila od 01. 01. 2021 uradne specifikacije obstajajo samo v skladu z WLTP. Dodatne informacije o merilnih postopkih NEDC in WLTP boste našli na www.bmw.si/emisije.

 

** Pri temperaturah pod 0 stopinj Celzija izključno električni način vožnje tega priključnega hibrida ne bo na voljo, dokler se baterija po nekaj kilometrih vožnje ne segreje do obratovalne temperature.

Preberi več

Poraba goriva in emisije CO₂.

  • BMW 530e Touring:
    Poraba goriva v l/100 km (kombinirano): 1,5-1,9
    Emisije CO2 v g/km (kombinirano): 35-43

    Uradni podatki za porabo goriva, emisije CO2, porabo električne energije in električni doseg so bili določeni v skladu s predpisanim merilnim postopkom in v skladu z Uredbo (EU) 715/2007 s spremembami. Številke WLTP upoštevajo vso dodatno opremo v primeru razponov. Za vozila, ki so bila na novo homologirana od, 01.01.2021, veljajo uradne specifikacije samo v skladu z WLTP. Dodatne informacije o merilnih metodah NEDC in WLTP najdete na www.bmw.de/wltp

    ** Pri temperaturah pod 0 stopinj Celzija povsem električni način vožnje tega priključnega hibrida ne bo na voljo, dokler se baterija po nekaj kilometrih prevoza vozila ne segreje na delovno stanje.