Skip to main content

Spletna stran trenutno ni na voljo v celoti.

Naše orodje za upravljanje vašega dovoljenja za uporabo piškotkov začasno ni na voljo. Zato lahko manjkajo nekatere funkcije, ki potrebujejo vaše soglasje za uporabo piškotkov.

BMW iX2 xDrive30, SUV, popolnoma električni

BMW SERIJE X.

ZMOGLJIV IN DINAMIČEN.

BMW iX2 xDrive30[1]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 17,7–16,3 Električni doseg (po WLTP) v km: 417–449

TRENUTNI MODELI BMW SERIJE X.

Značilnost BMW serije X so vozila z individualnim značajem, ki v sebi nosijo tipične X gene. Kjer se športna in robustna oblika združi z brezkompromisno zmogljivostjo. S tem športnim terencem vam jasen pogled z višjega položaja sedeža, inteligentni štirikolesni pogon BMW xDrive in odlična učinkovitost porabe goriva omogočajo raziskovanje sveta na nov in zelo vznemirljiv način.

Prikazano
Razvrsti po Cena (naraščajoče)
Razvrsti po Cena (padajoče)
Konjske moči
iX M60
iX M60
  • 455 (619) kw (KM)
  • 0–100 v 3,8 Sek
BMW i

BMW iX M60.

Cena od: € 138.400

BMW iX M60[1]: Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 24,7–21,9 Električni doseg (po WLTP) v km: 501–564

iX xDrive40
  • do 240 (326) kw (KM)
  • 0–100 v 6,1 Sek
BMW i

BMW iX.

Cena od: € 84.300

iX3
  • do 210 (286) kw (KM)
  • 0–100 v 6,8 Sek
BMW i

BMW iX3.

Cena od: € 73.950

iX2 xDrive30
  • do 230 (313) kw (KM)
  • 0–100 v 5,6 Sek
BMW i

BMW iX2.

Cena od: € 55.400

iX1 xDrive30
  • do 230 (313) kw (KM)
  • 0–100 v 5,6 Sek
BMW i

BMW iX1.

Cena od: € 53.849,99

XM
  • do 480 (653) kw (KM)
  • 0–100 v 4,3 Sek
BMW M

Modeli BMW XM.

Cena od: € 176.950

X7 M60i xDrive
X7 M60i xDrive
  • 390 (530) kw (KM)
  • 0–100 v 4,7 Sek
BMW M

BMW X7 M60i xDrive.

Cena od: € 138.250

BMW X7 M60i xDrive: Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 12,9–12,1 Emisije CO₂ (kombinirane po WLTP) v g/km: 292–273

X6 M Competition
  • do 460 (625) kw (KM)
  • 0–100 v 3,9 Sek
BMW M

Modeli BMW X6 M.

Cena od: € 158.050

X5 M Competition
  • do 460 (625) kw (KM)
  • 0–100 v 3,9 Sek
BMW M

Modeli BMW X5 M.

Cena od: € 154.950

X4 M
  • do 353 (480) kw (KM)
  • 0–100 v 4 Sek
BMW M

Modeli BMW X4 M.

Cena od: € 106.399,99

X3 M
  • do 353 (480) kw (KM)
  • 0–100 v 4 Sek
BMW M

Modeli BMW X3 M.

Cena od: € 104.650

BMW X2 M35i xDrive
BMW X2 M35i xDrive
  • 221 (300) kw (KM)
  • 0–100 v 5,4 Sek
BMW M

BMW X2 M35i xDrive.

Cena od: € 60.950

BMW X2 M35i xDrive: Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 8,0–7,7 Emisije CO₂ (kombinirane po WLTP) v g/km: 181–174

X1 M35i xDrive
X1 M35i xDrive
  • 221 (300) kw (KM)
  • 0–100 v 5,4 Sek
BMW M

BMW X1 M35i xDrive.

Cena od: € 59.399,99

BMW X1 M35i xDrive: Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 8,1–7,8 Emisije CO₂ (kombinirane po WLTP) v g/km: 183-176

X7 xDrive40d
  • do 259 (352) kw (KM)
  • 0–100 v 5,9 Sek

BMW X7.

Cena od: € 108.650

X6 xDrive40i
  • do 280 (381) kw (KM)
  • 0–100 v 5,4 Sek

BMW X6.

Cena od: € 94.450

X5 xDrive40i
  • do 280 (381) kw (KM)
  • 0–100 v 5,4 Sek

BMW X5.

Cena od: € 89.600

X4 xDrive30d
  • do 210 (286) kw (KM)
  • 0–100 v 5,7 Sek

BMW X4.

Cena od: € 72.400

X3 xDrive30d
  • do 210 (286) kw (KM)
  • 0–100 v 5,7 Sek

BMW X3.

Cena od: € 68.600

X2 sDrive20i
  • do 125 (170) kw (KM)
  • 0–100 v 8,3 Sek

BMW X2.

Cena od: € 45.200

X1 sDrive20i
  • do 125 (170) kw (KM)
  • 0–100 v 8,3 Sek

BMW X1.

Cena od: € 43.650

SORODNE TEME.

Središče trajnosti serije i – vzpenjajoča se gorska cesta skozi gozdnato območje ob obali

TRAJNOST BMW.

BMW i7, priključen na polnilno postajo pred poslovno stavbo

ELEKTROMOBILNOST BMW.

BMW i5 je parkiran pred finančnim inštitutom

BMW FINANCIAL SERVICES.

PREGLED MODELOV BMW SERIJE X.

Vstopite v svet BMW serije X. In odkrijte vse prednosti, ki jih ponuja širok nabor modelov BMW SUV. Ne glede na to, ali se odločate za učinkovit popolnoma električni športni terenec, prilagodljiv priključno-hibridni model ali motor z notranjim zgorevanjem. Od manjših, kompaktnih avtomobilov do velikih modelov s sedmimi sedeži in razkošnih terenskih vozil za najbolj udobno vožnjo. Rabljeno ali novo. Poiščite športni terenec, ki najbolj ustreza vašemu življenjskemu slogu.

BMW X1.

BMW X1, E84, SUV med vožnjo po cesti v središču sodobnega mesta

PRVA GENERACIJA (BMW E84).

S prihodom na trg leta 2009 si BMW X1 v hipu izbori mesto v ospredju segmenta premijskih kompaktnih športnih terencev. Robusten in vsestranski na eni ter športen in okreten na drugi strani. Inteligentni sistem štirikolesnega pogona BMW xDrive enakomerno porazdeljuje pogonski moment med sprednjo in zadnjo premo. Rezultat tega sta vznemirljivo visoka raven oprijema in odlična dinamika vožnje.

 

Vizualno njegova zunanjost pušča športen in močan vtis. Notranja oprema pa navdušuje z barvno usklajenimi okrasnimi oblogami in visokokakovostnimi vložki iz nerjavečega jekla.

BMW X1, F48, SUV na planoti s panoramo mesta za njim in gorovjem v ozadju

DRUGA GENERACIJA (BMW F48).

Naj gre za odločne linije, ki se dvigajo proti zadku, ali poševno streho, športna oblika druge generacije BMW X1 ga naredi še bolj dinamičnega. Zaradi inovativne opreme, kot so projektor BMW Head-Up ali opcijski LED-žarometi s prilagodljivo funkcijo osvetlitve, ta terenec navdušuje s sodobnimi tehnologijami. Nova generacija dizelskih in bencinskih motorjev s turbopolnilnikom prinaša izjemno prepletanje učinkovitosti in športnosti. Športni terenec je od meseca marca 2020 na voljo tudi kot priključni hibrid. Poleg okretnega štirikolesnega pogona BMW xDrive je zdaj na voljo tudi s pogonom na sprednji kolesni par.

Zaradi bistveno bolj izstopajoče dvojne ledvičke in širših odprtin za zrak na straneh podaljšanega sprednjega odbijača je vozilo od prenove leta 2019 videti še bolj elegantno.

 

Obdobje proizvodnje: od 2015 do 2022

Motorji: od 1,5- do 2,0-litrski (85–170 kW, 116–231 KM), 3- in 4-valjni

Dolžina/širina/višina: 4.439–4.447 mm/1.821 mm/1.582–1.612 mm

BMW X1, U11, SUV na parkirišču pred pečino sredi narave

TRETJA GENERACIJA (BMW U11).

Od leta 2022 je BMW X1 tako samozavesten, kot je vsestranski in funkcionalen. Na voljo je kot vozilo z motorjem z notranjim zgorevanjem, priključni hibrid ali popolnoma električni model. Jasni oblikovalski jezik mu daje dominantno navzočnost, bodisi z izrazitim sprednjim delom s privlačno, skoraj kvadratno dvojno ledvičko, monolitnimi oblikovnimi elementi ali praktično oglatimi blatniki, značilnimi za serijo X.

Tanki, prilagodljivi LED-žarometi, ki segajo daleč v bok vozila, krepijo dinamične poudarke. Enako velja za pokončna sorazmerja.

Kombinacija moči in dinamike je opazna tudi v tehnični opremi. BMW X1 je na voljo s sprednjim ali štirikolesnim pogonom BMW xDrive za največjo okretnost. Poleg izboljšane dinamike vožnje sistem prinaša tudi visoko stopnjo oprijema in varnosti vožnje. Avtomatski 7-stopenjski menjalnik Steptronic z dvojno sklopko zagotavlja visoko udobje prestavljanja in vožnje z nizko porabo goriva. Priključni hibridi pa omogočajo popolnoma električni doseg (po WLTP) do 86 km[1].

Obdobje proizvodnje: od 2022 do danes
Motorji: od 1,5- do 2,0-litrski (100–240 kW, 136–326 KM), 3- in 4-valjni
Dolžina/širina/višina: 4.500 mm/1.845 mm/1.630–1.642 mm

BMW X2.

BMW X2, F39, SUV z veliko hitrostjo na izvozu z avtoceste

PRVA GENERACIJA (BMW F39).

Kot konceptno vozilo, ki temelji na platformi BMW X1, je BMW X2 ugledal luč sveta leta 2016. . Od takrat nas terenski model navdušuje s svojim posebnim oblikovanjem in tehnološko briljantnostjo. Skoraj kvadratni blatniki se skupaj z ravno strešno linijo ponašajo z jasnim ekstrovertiranim značajem. Spredaj dvojna ledvička, ki se širi proti dnu, in odprtine za zrak signalizirajo samozavest.

V smislu dinamike vožnje je BMW X2 prav tako pred konkurenco manjših terenskih modelov. Sodobni motorji s turbopolnilnikom v kombinaciji z menjalniki Steptronic so pripravljeni razviti moč na zahtevo. Z opcijskim štirikolesnim pogonom BMW xDrive se terenec kupejevskega značaja počuti domače tudi zunaj mestnega okolja. Pravzaprav na kateri koli površini. Logotipa BMW na C-stebričku pa spominjata na legendarne modele, kot sta 2000 CS in 3.0 CSL.

 

Obdobje proizvodnje: od 2018 do danes

Motorji: od 1,5- do 2,0-litrski (100–225 kW, 136–306 KM), 3- in 4-valjni

Dolžina/širina/višina: 4.360 mm/1.824 mm/1.512–1526 mm

BMW X2, U10, SUV pred sodobno stavbo v središču mesta

DRUGA GENERACIJA (U10).

Druga generacija BMW X2 bo na trg prispela leta 2024. Obliko terenca zaznamujejo močne linije in kupejevska silhueta. Spredaj športna ledvička mrežaste zasnove lepo poudarja privlačen videz vozila. Luči z najsodobnejšo LED-tehnologijo spredaj in zadaj zagotavljajo športni videz in optimalno vidljivost.

V notranjosti vas pričakajo visokokakovostni materiali, inovativna tehnologija in ergonomsko udobje. Oblazinjenje iz perforiranega umetnega usnja je pravi magnet za oči in ponuja neverjetno udobno sedenje. Inovativni razvedrilni programi z igranjem iger in pretakanjem videoposnetkov so vam na voljo za uživanje v udobju med čakanjem. Uporabljajte navigacijo in izvajajte nastavitve vozila na velikem ukrivljenem zaslonu BMW in BMW Live Cockpit Professional. Panoramska steklena streha vrhunske kakovosti odpira prostor proti nebu, zaradi česar je notranjost videti še večja z vsakega sedeža.

Z razvojem moči 125 kW (170 KM)[3] BMW X2 pospeši do največje hitrosti 213 km/h. Doživite vznemirljivo dinamiko vožnje in izkoristite podporo inteligentnih sistemov za pomoč vozniku, kot je na primer parkirni asistent Plus, ki zagotavlja tudi tridimenzionalni pogled na okolico vašega vozila. Ali pa Driving Assistant Professional, ki varno ohranja vozilo na ustreznem voznem pasu in vzdržuje varnostno razdaljo pri hitrosti do 210 km/h.

Obdobje proizvodnje: od 2024 dalje
Motorji: od 1,5- do 2,0-litrski (110–221 kW, 150–300 KM), 3- in 4-valjni
Dolžina/širina/višina: 4.554–4.567 mm/1.845 mm/1.575–1.590 mm

BMW X3.

BMW X3, E83, SUV pred kuliso zgodovinskega mestnega središča

PRVA GENERACIJA (BMW E83).

BMW X3 je bil leta 2003 predstavljen na 60. mednarodnem avtomobilskem salonu (IAA). Strokovno javnost je terenec takoj navdušil in ostal praktično brez konkurence. Inteligentni štirikolesni pogon BMW xDrive je novost, ki se prvič pojavi prav pri njem. Ta brezstopenjsko razporeja pogonsko silo med sprednjo in zadnjo premo. Tudi privlačna in športna oblika slavi svojo premiero. Na primer, na vpadljivem sprednjem delu, kjer so dvojni ksenonski žarometi poravnani z dvojno ledvičko. Ti se ponašajo z značilnimi svetlobnimi obroči, zaradi katerih so vozila BMW iz tega časa jasno prepoznavna že od daleč, tudi v temi.

V letu 2006 je sledila prenova. Zajemala je izboljšave na maski hladilnika, zadnjih lučeh in sprednjem podaljšanem odbijaču. Motorji so bili bolj učinkoviti in opazno zmogljivejši.

 

Obdobje proizvodnje: od 2003 do 2010

Motorji: od 2,0- do 3,0-litrski (105–210 kW, 143–286 KM), 4- in 6-valjni

Dolžina/širina/višina: 4.565 mm/1.853 mm/1.674 mm

BMW X3, F25, SUV med dinamično vožnjo po ovinkasti gorski cesti

DRUGA GENERACIJA (BMW F25).

Šest let pozneje se pojavi njegov naslednik s popolnoma novo zasnovo. Samozavesten in pristojen s celo vrsto novih funkcij. Na primer, z elektronsko krmiljenimi blažilniki, ki se aktivno prilagajajo površini ceste. In nadzorom dinamike vožnje, ki omogoča, da se motor bolj spontano odziva na premike pedala za plin. To velja tudi za dinamično pretikanje menjalnika, občutljivost krmiljenja in dinamični nadzor stabilnosti (DSC). Obsežen nabor sistemov za pomoč vozniku, kot sta asistent za ohranjanje voznega pasu in projektor BMW Head-Up, omogoča povsem novo doživetje vožnje. Vse to brez odrekanja standardnim odlikam znamke BMW.

Posodobitev športnega terenca iz leta 2014 prinaša novo obliko žarometov in smernike v pokrovih zunanjih ogledal. Notranjost ima več kroma, standarden usnjen volan in bistveno več možnosti za prilagajanje BMW X3 željam kupcev.

 

Obdobje proizvodnje: od 2010 do 2017

Motorji: od 2,0- do 3,0-litrski (105–230 kW, 143–313 KM), 4- in 6-valjni

Dolžina/širina/višina: 4.648 mm/1.881 mm/1.661 mm

BMW X3, G01, parkiran SUV pod podvozom industrijskega kompleksa

TRETJA GENERACIJA (BMW G01 IN F97).

Tretja generacija športnega terenca je v prodajnih salonih na voljo od leta 2017. Čeprav je model večji od svojega predhodnika, še vedno tehta manj. Zaradi tega je še posebej okreten. Žarometi avtomobila, maska hladilnika in zadnje luči poudarjajo njegovo širino. V kombinaciji s širšo dvojno ledvičko in odprtinami za dovod zraka je BMW X3 samozavesten in športen.

Kokpit je animiran in sodoben ter ga je mogoče nadzirati prek upravljanja s kretnjami BMW. Sistemi za pomoč vozniku sodijo med najboljše v svoji kategoriji. Na primer, vozilo lahko samostojno prehiteva. Podvozje, menjalnik in motor so zasnovani športno. Na voljo pa je tudi inteligentni štirikolesni pogon BMW xDrive. Avtomobil je tako primeren za vsako situacijo, bodisi v urbanem okolju, na podeželju ali v naravi.

 

Obdobje proizvodnje: od 2017 do danes

Motorji: od 2,0- do 3,0-litrski (135–375 kW, 184–510 KM)[2], 4- in 6-valjni

Dolžina/širina/višina: 4.708–4.734 mm/1.891–1.897 mm/1.667–1.676 mm

BMW X4.

BMW X4, F26, SUV med vožnjo po podeželski cesti skozi območje ameriškega Skalnega gorovja

PRVA GENERACIJA (BMW F26).

Leta 2014 je BMW predstavil kupejevski športni terenec srednjega razreda. Kar zadeva tehnične podrobnosti, BMW X4 temelji na BMW X3. V smislu oblikovanja pa se precej razlikujeta. Ukrivljena strešna linija in dvojni robovi poudarjajo športni značaj vozila tudi pri pogledu s strani. Sprednji in zadnji del prav tako poudarjata širino vozila. To je posledica ravne dvojne ledvičke na sprednji strani ter žarometov in zadnjih luči, ki segajo daleč v bok vozila.

BMW X4 poganja široka paleta motorjev. Učinkovite in zmogljive pogonske enote omogočajo, da se vozilo odziva okretno in dinamično v vsaki situaciji. Standardni štirikolesni pogon pa prinaša edinstveno dinamiko vožnje v vseh vremenskih pogojih. Pravzaprav na kateri koli površini.

 

Obdobje proizvodnje: od 2014 do 2018

Motorji: od 2,0- do 3,0-litrski (135–230 kW, 184–313 KM), 4- in 6-valjni

Dolžina/širina/višina: 4.671 mm/1.881 mm/1.624 mm

BMW X4, G02, SUV na gorskem prelazu pred alpsko pokrajino

DRUGA GENERACIJA (BMW G02 IN F98).

BMW X4 druge generacije je še športnejši. Z masivnimi blatniki, širokim razmikom med kolesi in kupejevsko strešno linijo. Oblikovanje s tem na impresiven način prenaša tipične značajske lastnosti modela X navzven, kot so moč, samozavest in športnost. Ozke zadnje LED-luči vizualno razširijo zadek. Tako kot linija, ki se dviga nad zadnjima blatnikom. Dvodelna dvojna ledvička z ozkimi LED-žarometi prevladuje na sprednjem delu. To še dodatno krepi atletski in dinamični izraz kupejevskega športnega terenca.

Vsi modeli BMW X4 vključujejo inteligentni sistem štirikolesnega pogona BMW xDrive. V kombinaciji z 8-stopenjskim avtomatskim menjalnikom, ki je prav tako del standardne opreme, vozilo navdušuje z dinamiko vožnje, ki ji ni para. Notranjost vključuje velike zaslone na dotik, upravljanje s kretnjami BMW in najsodobnejše sisteme za pomoč vozniku.

 

Obdobje proizvodnje: od 2018 do danes

Motorji: od 2,0- do 3,0-litrski (135–375 kW, 184–510 KM), 4- in 6-valjni

Dolžina/širina/višina: 4.733–4.758 mm/1.918–1.938 mm/1.618–1.621 mm

BMW X5.

BMW X5, E53, SUV med vožnjo po podeželju pred pšeničnimi polji

PRVA GENERACIJA (BMW E53).

Nič drugega kot revolucionarna inovacija – leta 1999 je bilo svetovni javnosti predstavljeno prvo terensko vozilo BMW. Športno terensko vozilo (SUV) s standardnim štirikolesnim pogonom združuje ekskluzivnost s športnostjo in udobjem. Vozilo premijskega razreda z okretnostjo, ki jo pričakujete od znamke BMW. Nenazadnje tudi zaradi odlične nastavitve podvozja in vzmetenja ter zmogljivih motorjev s šestimi in osmimi valji.

Leta 2003 prenova prinese bolj prepoznaven videz s spremenjeno dvojno ledvičko. A tudi tehnične izboljšave v obliki novega sistema BMW xDrive. Znatno izboljšan oprijem in hitrejši odziv prinašata jasne prednosti pri voznih lastnostih in dinamiki. Leta 2004 lahko kupci naročijo najmočnejši osemvaljni motor z modelom BMW X5 4.8is. S 4,8-litrsko delovno prostornino in največjo močjo 265 kW (360 KM) opazno izstopa. S proizvodnega traku je zapeljalo več kot 500.000 modelov E53.

 

Obdobje proizvodnje: od 1999 do 2006

Motorji: od 3,0- do 4,8-litrski (135–265 kW, 184–360 KM), 6- in 8-valjni

Dolžina/širina/višina: 4.667 mm/1.872–1.925 mm/1.707–1.715 mm

BMW X5, E70, parkiran SUV pred panoramskim gorskim jezerom

DRUGA GENERACIJA (BMW E70).

Leta 2006 se pojavi naslednik BMW X5. V hipu navduši s tehničnimi inovacijami, kot je Adaptive Drive. Sistem se ponaša s stabilizacijo nagibanja karoserije in aktivno vpliva na blažilnike. Vizualno se terenec zdi športnejši in bolj okreten zaradi prenovljene oblike. Med drugim k temu prispevajo masivni blatniki. Dnevne in pozicijske luči žarometov imajo značilno obliko svetlobnih obročev. Na ta način je vozilo mogoče takoj prepoznati kot BMW, tudi ob mraku ali ponoči. Izbirno je zdaj na voljo tudi tretja vrsta sedežev, ki poleg voznika omogoča nastanitev do šest dodatnih potnikov.

Pri posodobitvi modelskega leta 2010 prejme terenec žaromete z LED-videzom. In popolnoma posodobljen nabor motorjev. Sistemi za pomoč vozniku po novem vključujejo Speed Limit Info in aktivni asistent za uravnavanje hitrosti. Še ena posebnost je Side View. Ta funkcija vključuje kamere ob bokih vozila, ki voznikom zagotavljajo še boljši pregled.

 

Obdobje proizvodnje: od 2006 do 2013

Motorji: od 3,0- do 4,8-litrski (173–300 kW, 235–408 KM), 6- in 8-valjni

Dolžina/širina/višina: 4.854 mm/1.933 mm/1.739 mm

BMW X5, F15, SUV in prah, ki se dviga za njim med vožnjo po po pustinji

TRETJA GENERACIJA (BMW F15).

Aerodinamične izboljšave tretje generacije so takoj opazne. Prefinjen sistem odprtin za zrak v podaljšanem sprednjem odbijaču in zračni reži za sprednjima kolesoma zmanjšujejo zračne vrtince v prednjih blatnikih. To pripomore k zmanjšanju zračnega upora. Usklajena sorazmerja izžarevajo prefinjenost, samozavest in okretnost.

Ambientalna razsvetljava v notranjosti je videti še posebej elegantno. Vključitev dovršeno obdelanih, visokokakovostnih materialov poudarja plemenit pristop. To je na primer opazno pri dvojnih šivih na usnjenem oblazinjenju. Obsežne sisteme za pomoč vozniku je mogoče upravljati intuitivno zahvaljujoč občutljivemu vmesniku prenovljenega upravljalnika iDrive Touch. Na voljo je asistent za uravnavanje hitrosti z asistentom za zastoje. Pa tudi sistem BMW Night Vision, ki v temi enostavno prepozna ljudi in živali.

 

Obdobje proizvodnje: od 2013 do 2018

Motorji: 2,0- do 4,4-litrski (160–330 kW, 218–450 KM), 4-, 6- in 8-valjni

Dolžina/širina/višina: 4.880–4.886 mm/1.938–1.985 mm/1.717–1.762 mm

BMW X5, G05, SUV na jasi v blatu na grobem terenu z drevesi in grmovjem v ozadju

ČETRTA GENERACIJA (BMW G05).

BMW X5 je samozavesten in privlačen zaradi očitno povečanih dimenzij in dvojne ledvičke, ki je zdaj enodelna. LED-žarometi lahko po želji osvetlijo cesto s tehnologijo laserske svetlobe. BMW Live Cockpit Professional je popolnoma digitalen in ga je mogoče prilagoditi lastnim potrebam. Upravljate ga lahko intuitivno s kretnjami in glasovnimi ukazi. Sodobni sistemi za pomoč vozniku zagotavljajo podporo v nevarnih razmerah, na primer med zaviranjem.

Za terensko vožnjo ima terenec v paketu štiri načine vožnje za različne vrste terena. To omogoča optimalno doživetje vožnje ves čas. Učinkoviti motorji in nastavljivo podvozje zagotavljajo okretnost in dinamiko. Kot priključno-hibridni model pa terenec omogoča skoraj neslišno in brezemisijsko vsakodnevno vožnjo v lokalnem prometu, zahvaljujoč pomožnemu električnemu pogonu.

Obdobje proizvodnje: od 2018 do 2022
Motorji: od 2,0- do 4,4-litrski (170–390 kW, 231–530 KM), 4-, 6- in 8-valjni
Dolžina/širina/višina: 4.922–4.938 mm/2.004–2.015 mm/1.745–1.747 mm

BMW X5, G05, prenovljeni SUV s sodobno poslovno zgradbo v ozadju

PETA GENERACIJA (BMW G05 IN F95).

Leta 2022 je BMW X5 videti skoraj kot povsem nov model, zahvaljujoč obsežni prenovi sprednjega dela. Zaznamujejo ga široko in vodoravno zasnovane površine. Značilna maska hladilnika BMW z osvetlitvijo Iconic Glow. Prenovljeni, ožji LED-žarometi. Skupaj tvorijo privlačen in izrazit videz. Ta oblikovalski pristop se prenaša na tridimenzionalne zadnje LED-luči in široko držo zadka. Glede na izbrani paket je sodobnost (X Line) ali športnost (paket M Sport) BMW X5 še bolj poudarjena.

Notranjost vozila je prav tako sodobna. Vgrajeni ukrivljeni zaslon BMW in BMW Interaction Bar kot upravljalni element prinašata multimedijsko izkušnjo. Steklena prevleka Crafted Clarity pa zagotavlja razkošen poudarek. Ročno izdelani, polirani elementi iz kristalnega stekla krasijo prestavno ročico z osvetljenim simbolom X, gumb start/stop in upravljalnik iDrive. Zaradi novega asistenta za prikolico lahko zdaj preprosto vozite vzvratno tudi s priklopljeno prikolico.

Terenec ponuja športno dinamiko vožnje s svojim zmogljivim šestvaljnim motorjem BMW TwinPower Turbo. In pri tem navdušuje z vrhunskim udobjem vožnje, ki ga omogočata paket xOffroad in prilagodljivo dvoosno zračno vzmetenje.

 

Obdobje proizvodnje: od 2022 do danes

Motorji: od 3,0- do 4,4-litrski (219–460 kW, 298–625 KM)[2], 6- in 8-valjni

Dolžina/širina/višina: 4.935 mm/2.004 mm/1.765 mm

BMW X6.

BMW X6, E71, SUV sredi puščavske pokrajine

PRVA GENERACIJA (BMW E71).

Je to kupe? Ali je SUV? Leta 2008 se na cestah pojavi terensko vozilo, ki se izmika kakršni koli klasifikaciji. BMW X6 združuje najboljše lastnosti obeh razredov vozil. Avtomobil za individualiste, ki cenijo zmogljivost. S 6- in 8-valjnimi motorji ponuja obilo moči, ki jo dinamični nadzor zmogljivosti optimalno prenaša na cesto, hkrati pa povečuje natančnost krmiljenja. V kombinaciji z inteligentnim štirikolesnim pogonom xDrive sta optimizirana smerna stabilnost in oprijem, saj se lahko pogonski moment zdaj brezstopenjsko porazdeli na vsako kolo posebej.

 

Terenec je videti še posebej aerodinamično zaradi bočnih linij, podobnih kupeju. V kombinaciji z dvojno ledvičko ozki žarometi vizualno razširijo sprednji del.

Ob prenovi modela za leto 2012 so vidne diskretne oblikovne spremembe. Svetlobni obroči dnevnih luči so zdaj na voljo v LED-videzu. Na voljo je tudi širša paleta možnosti opreme. Kot je na primer pokrov motorja z izboklino.

Obdobje proizvodnje: od 2008 do 2014
Motorji: od 3,0- do 4,4-litrski (173–300 kW, 235–408 KM), 6- in 8-valjni
Dolžina/širina/višina: 4.876–4.877 mm/1.983 mm/1.684–1.690 mm

BMW X6, F16, SUV na makadamski cesti s palmami in karibskim ozadjem

DRUGA GENERACIJA (BMW F16).

Naslednik prinaša še bolj samosvoj značaj. Žarometi, ki segajo do dvojne ledvičke, povzročijo, da je kupejevski terenec videti še širši. Sprednji del je zdaj bolj navpičen. Širše zadnje luči lepo krasijo zadek. Medtem ko dvojni zaobljeni rob na boku takoj pritegne pozornost. Notranjost vključuje visokokakovostne materiale, posodobljene instrumente in barvno prilagodljivo ambientalno razsvetljavo. Uživate lahko v praktično neomejenem naboru glasbe in vsebin s pretakanjem.

Novi motorji prinašajo še več moči in hkrati povečujejo učinkovitost. Skupaj s standardnim štirikolesnim pogonom xDrive in 8-stopenjskim avtomatskim menjalnikom pa vabijo k dinamični in okretni vožnji.

Obdobje proizvodnje: od 2014 do 2019
Motorji: od 3,0- do 4,4-litrski (190–330 kW, 258–450 KM), 6- in 8-valjni
Dolžina/širina/višina: 4.909 mm/1.989 mm/1.689–1702 mm

BMW X6, G06, SUV na mestni obvoznici ponoči z osvetljenimi zgradbami v ozadju

TRETJA GENERACIJA (BMW G06).

Leta 2019 se BMW X6 ponosno predstavi z močnimi sorazmerji in izrazito obliko. Zelo ozke in raztegnjene luči spredaj in zadaj. Velike odprtine za zrak na bokih in pod dvojno masko hladilnika. Zaradi lastne osvetlitve in opcijskih žarometov z lasersko svetlobo ostaja terenec viden tudi v temi. Zmogljivi motorji, inteligentni sistemi za pomoč vozniku in standardni štirikolesni pogon xDrive omogočajo izjemno dinamiko vožnje.

 

20 zvočnikov sistema za prostorski zvok Bowers & Wilkins Diamond pa vam zagotavlja posebno doživetje poslušanja po naročilu. Z BMW X6 lahko dosežete svoje cilje ne le hitro in varno, ampak tudi udobno.

Obdobje proizvodnje: od 2019 do 2022
Motorji: od 2,0- do 3,0-litrski (195–390 kW, 265–530 KM), 4-, 6- in 8-valjni
Dolžina/širina/višina: 4.935–4.948 mm/2.004–2.019 mm/1.693–1.697 mm

BMW X6, G06, SUV med vožnjo po ovinkasti gorski cesti s strmim pobočjem na desni in gorsko panoramo

ČETRTA GENERACIJA (BMW G06 IN F96).

Mišičast videz z največjo izrazitostjo. BMW X6 četrte generacije je standardno opremljen s paketom M Sport. Prenovljen sprednji del z osvetlitvijo ledvičke v slogu Iconic Glow zagotavlja vizualni poudarek. Prav tako kot športne, aerodinamično optimizirane značilnosti na zunanjosti. Opcija M Shadowline visokega sijaja, M posebni zaključki izpušnih cevi, 20-palčna platišča iz lahke zlitine BMW ter podaljšana sprednji in zadnji odbijač v M obliki pritegnejo pozornost vseh.

Razkošna športnost in sodobne tehnologije opredeljujejo tudi notranjost. Ukrivljeni zaslon BMW in instrumentna plošča z M posebnim prikazom, M usnjen volan, ekskluzivni M pedali in vstopne letve z osvetljeno M oznako povzročijo, da je vzdušje v notranjosti še posebej elegantno.

Z močnim osemvaljnim motorjem BMW M TwinPower Turbo doseže terenski model adrenalinsko dinamiko vožnje. Zaradi paketa xOffroad in 8-stopenjskega športnega menjalnika Steptronic ponuja vrhunsko udobje na kateri koli površini. Neposredno in okretno odzivnost pa mu zagotavljata prilagodljivo M podvozje in funkcija sprinta.

Obdobje proizvodnje: od 2022 do danes
Motorji: od 3,0- do 4,4-litrski (219–460 kW, 298–625 KM), 6- in 8-valjni
Dolžina/širina/višina: 4.960 mm/2.004 mm/1.700 mm

BMW X7.

BMW X7, G07, SUV med vožnjo po sredozemski obalni cesti z nevihtnimi oblaki v ozadju

PRVA GENERACIJA (BMW G07).

Ob pojavu BMW X7 je to največji terenec, ki ga je BMW kdajkoli izdelal. V tem pogledu ga je mogoče primerjati le s kasnejšim BMW XM. Kljub temu njegov minimalistični slog in preprost oblikovalski jezik dajeta občutek lahkosti in okretnosti. S športnostjo in samozavestjo temelji na lastnostih, značilnih za znamko BMW. In jih opredeljuje na novo. V tem razredu izstopata razkošno udobje in zmogljiva dinamika vožnje. To med drugim zagotavljajo dvojna prečna vodila na sprednji premi, petvodilna zadnja prema, štirikolesni pogon xDrive in 8-stopenjski avtomatski menjalnik.

V notranjosti voznik prejme vse ustrezne informacije prek dveh 12,3-palčnih zaslonov in hkrati upravlja različne funkcije in najsodobnejše sisteme pomoči. Na zadnjih sedežih dva zaslona gostita razvedrilo na krovu. Če se potniki ozrejo navzgor, se njihov pogled ustavi na standardni panoramski strehi s 15.000 barvnimi svetlobnimi točkami, ko se zmrači. Terenec ponuja široko paleto možnosti prilagajanja. Od oblazinjenja v usnju Merino s kontrastnimi šivi do ekskluzivnih kovinskih barv ne bo nobena želja ostala neizpolnjena.

Leta 2022 dočaka BMW X7 izrazno in elegantno prenovo. Z osvetljeno ledvičko BMW Iconic Glow, široko držo in novo kovinsko barvo zunanjosti Sparkling Copper Grey se njegov status najbolj luksuznega terenca še utrdi. Ukrivljeni zaslon BMW in operacijski sistem BMW Operating System 8 pa zagotavljata inovativno digitalno izkušnjo.

 

Obdobje proizvodnje: od 2019 do danes
Motorji: od 3,0- do 4,4-litrski (259–390 kW, 352–530 KM), 6- in 8-valjni
Dolžina/širina/višina: 5.151–5.181 mm/2.000 mm/1.835 mm

BMW XM.

BMW XM, G09, SUV s futurističnim 3D ozadjem

PRVA GENERACIJA (BMW G09).

Zahvaljujoč novo razvitemu motorju V8, visokozmogljivi BMW XM prinaša na cesto mogočnih 550 kW (748 KM). S 83 km povsem električnega dosega (po WLTP)[1] pa hkrati ponuja tiho vožnjo brez emisij v lokalnem okolju. Zahvaljujoč sodobni tehnologiji priključnega hibrida terenec združuje najboljše iz obeh energetskih svetov.

Velika in močna sorazmerja izražajo njegovo neomajno neodvisnost že na daleč. Z novo, nezamenljivo obliko sprednjega dela blagovna znamka BMW M ohranja svoj uveljavljeni položaj v luksuznem segmentu.

Kombinacija elementov BMW M in BMW X se dosledno nadaljuje tudi v notranjosti. Pri sprednjem delu je poudarek na zmogljivosti. Kot je značilno za BMW M, je voznik jasno postavljen v središče pozornosti. Nov skupek prikazovalnikov v obliki ukrivljenega zaslona BMW premošča vrzel med tradicionalno usmerjenostjo k vozniku in sodobnimi, digitalnimi funkcijami.

Intenzivna pozornost na voznika v območju sprednjega dela je v kontrastu z udobnim in razkošnim salonskim vzdušjem na zadnjih sedežih. Tu potnike pričaka prostor neslutenega razkošja, ki ga pričarajo visokokakovostni materiali, skrbno obdelane površine in izrazne podrobnosti. Čudovit vizualni poudarek v zadnjem delu prinaša stropna obloga s tridimenzionalno strukturo prizme. Skupaj z ambientalno razsvetljavo ta element prepričljivo kaže prepletanje naprednega razkošja in največjega udobja.

Obdobje proizvodnje: od 2022 do danes
Motorji: 4,4-litrski (360–430 kW, 489–585 KM), 8-valjni motor z notranjim zgorevanjem + elektromotor (145 kW, 197 KM), sistemska moč (480–550 kW, 653–748 KM)
Dolžina/širina/višina: 5.110 mm/2.005 mm/1.755 mm

BMW iX1.

 BMW iX1, U11, BEV bele barve med vožnjo po serpentinasti cesti v območju Skalnega gorovja

PRVA GENERACIJA (BMW U11 BEV).

Leta 2022 se BMW iX1 predstavi kot prvi popolnoma električni terenec znamke BMW. Hkrati gre za vstopni model z električnim pogonom v razredu manjših terenskih vozil BMW.

BMW iX1 združuje visoko dinamiko vožnje klasičnega kompaktnega športnega terenca s sodobno učinkovitostjo tehnologije BMW eDrive. Zaradi ploščate visokonapetostne baterije v podvozju in sistema za rekuperacijo ponuja doseg do 474 kilometrov (po WLTP)[1] z enim polnjenjem baterije. Zmogljiv celoten paket zmore zajetnih 230 kW (313 KM)[4] največje moči.

Drzen sprednji del in pokončna sorazmerja povzročijo sodoben in dinamičen pogled s strani. Modri poudarki poudarjajo električno pripadnost robustnega vozila. Notranjost električnega terenca je prav tako sodobna. Zaradi aktivnih sedežev boste uživali v še posebej udobnem sedenju. Tu pa je tudi eleganten ukrivljeni zaslon BMW brez okvirja z upravljanjem na dotik in glasovnim upravljanjem, ki je osrednji vmesnik do zmogljivega sistema BMW iDrive.

Obdobje proizvodnje: od 2022 do danes
Motorji: elektromotor (150–230 kW, 204–313 KM)[4]
Dolžina/širina/višina: 4.500 mm/1.845 mm/1.616 mm

BMW iX2.

BMW iX2, U10, SUV med vožnjo po avtocesti pred gorsko panoramo

PRVA GENERACIJA (BMW U10 BEV).

BMW iX2, ki prihaja na trg leta 2024, združuje prostornost terenskega vozila s prednostmi popolnoma električnega pogona. Njegova zmogljiva oblika pritegne pozornost s privlačnimi linijami in silhueto kupejevskega športnega terenca. Osvetljena ledvička BMW Iconic Glow ustvari vtis privlačnega videza. V kombinaciji z 20-palčnimi M platišči iz lahke zlitine paket M Sport dodaja živahnemu videzu BMW iX2 dodatno adrenalinsko spodbudo.

Terenec je tako eleganten znotraj, kot je zmogljiv zunaj. Ergonomska športna prednja sedeža zagotavljata optimalno oporo tudi pri športnem slogu vožnje. Velik ukrivljeni zaslon BMW in BMW Live Cockpit Professional z operacijskim sistemom BMW Operating System 9 zagotavljata intuitivno upravljanje glasbe, igranje iger in priročno navigacijo s preglednim pogledom na pot. 12 zvočnikov hi-fi sistema Harmon Kardon obljublja, da bo vaša najljubša glasba zvenela še bolj impresivno! Panoramska steklena streha vrhunske kakovosti pa odpira prostor proti nebu, zaradi česar je notranjost videti še večja z vsakega sedeža.

Z 230 kW (313 KM)[4] največje moči BMW iX2 pospeši od 0 do 100 km/h v 5,6 sekunde. Poleg odlične dinamike vožnje imate koristi tudi od inteligentnih sistemov za pomoč vozniku, kot je na primer parkirni asistent Plus, ki zagotavlja tridimenzionalni pogled na okolico vašega vozila. Ali pa Driving Assistant Professional, ki varno ohranja vozilo na ustreznem voznem pasu in vzdržuje varnostno razdaljo.


Obdobje proizvodnje: od leta 2024
Motorji: elektromotor (230 kW, 313 KM)[4]
Dolžina/širina/višina: 4.554 mm/1.845 mm/1.560 mm

BMW iX3.

BMW iX3, G08, SUV z nevihtnimi oblaki na gorskem prelazu

PRVA GENERACIJA (BMW G08 BEV).

Elektrificirana različica BMW X3, ki je bila leta 2018 še vedno konceptno vozilo, je v prodajne salone prispela leta 2021. Zaradi tehnologije BMW eDrive pete generacije BMW iX3 ponuja izjemno dinamiko vožnje z 210 kW (286 KM) moči. Največji navor 400 Nm je takoj na voljo v vsakem trenutku. S premišljeno uglašenim podvozjem je obnašanje vozila med vožnjo posebej dinamično. Podobno je tudi na daljših razdaljah. Predvsem zahvaljujoč sistemu za rekuperacijo znaša njegov električni doseg (po WLTP) 450 kilometrov[1].

A električni športni terenec navdušuje tudi v notranjosti, kjer se sodobno, elegantno vzdušje združi z animiranim BMW Live Cockpit in podrobnostmi, kot je modri zagonski gumb. BMW iX3 se počuti domače tako v mestnem okolju kot tudi na neutrjenem terenu.

Obdobje proizvodnje: od 2021 do danes
Motorji: Motorji: elektromotor (210 kW, 286 KM)
Dolžina/širina/višina: 4.734 mm/1.891 mm/1.668 mm

BMW iX.

BMW iX, i20, parkiran pred pečino z oceanom v ozadju ob sončnem zahodu

PRVA GENERACIJA (BMW i20).

Sprednji del BMW iX se ponaša s privlačnim videzom. Izjemno ozka žarometa sta vizualno v kontrastu z ledvičko velikih dimenzij. Za njo je nameščena množica senzorjev, pripravljenih za uporabo. Poleg tega vozilo navdušuje z dosledno aerodinamično obliko čistih linij s potopnimi kljukami na vratih in jasnim oblikovalskim jezikom.

Z izjemnim dosegom (po WLTP) do 630 km[1] in 385 kW (523 KM) največje moči električni terenec prepriča s tehnično natančnostjo, prefinjenostjo in primernostjo za vsakodnevno uporabo.

V notranjosti BMW iX nadaljuje s poudarkom na lastnostih blagovne znamke, kot so udobje, športnost in inovacije, vendar v smislu popolnoma novega dojemanja izkušnje. Temeljito prenovljen iDrive sledi logičnemu razvoju preprostega in naravnega upravljanja. Vsa obvestila se prikažejo na zaslonih, obrnjenih proti vozniku, ali pa se projicirajo na vetrobransko steklo prek projektorja Head-Up Obsežen nabor sistemov za pomoč vozniku pa zagotavlja zelo udobno in varno vožnjo. BMW iX je tako jasna izbira, ko gre za popolnoma električni športni terenec premijskega razreda, usmerjen v prihodnost.

Obdobje proizvodnje: od 2021 do danes
Motorji: Motorji: elektromotor (240–455 kW, 326–619 KM)

POGOSTA VPRAŠANJA.

Poraba in emisije CO₂.

BMW iX M60[1]:
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 24,7–21,9
Električni doseg (po WLTP) v km: 501–564

BMW iX[1]:
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 24,7–19,4
Električni doseg (po WLTP) v km: 403–633

BMW iX3[1]:
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 18,0–17,6
Električni doseg (po WLTP) v km: 461–471

BMW iX2[1]:
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 17,7–16,3
Električni doseg (po WLTP) v km: 417–449

BMW iX1[1]:
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 18,1–15,4
Električni doseg (po WLTP) v km: 417–474

BMW XM[1]:
Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 2,0–1,5
Emisije CO₂ (kombinirane po WLTP) v g/km: 45–35
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 33,6–32,5
Električni doseg (po WLTP) v km: 76–83

BMW X7 M60i xDrive:
Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 12,9–12,1
Emisije CO₂ (kombinirane po WLTP) v g/km: 292–273

BMW X7:
Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 12,9–7,8
Emisije CO₂ (kombinirane po WLTP) v g/km: 292–203

BMW X6:
Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 12,3–7,1
Emisije CO₂ (kombinirane po WLTP) v g/km: 279–187

BMW X5[1]:
Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 12,5–7,3
Emisije CO₂ (kombinirane po WLTP) v g/km: 283–18
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 27,0–22,9
Električni doseg (po WLTP) v km: 94–110

BMW X4:
Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 9,5–5,7
Emisije CO₂ (kombinirane po WLTP) v g/km: 215–149

BMW X3[1]:
Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 9,5–2,0
Emisije CO₂ (kombinirane po WLTP) v g/km: 216–45
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 20,5–18,9
Električni doseg (po WLTP) v km: 42–50

BMW X2 M35i xDrive:
Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 8,0–7,7
Emisije CO₂ (kombinirane po WLTP) v g/km: 181–174

BMW X2:
Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 8,0–5,1
Emisije CO₂ (kombinirane po WLTP) v g/km: 181–133

BMW X1 M35i xDrive:
Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 8,5–8,0
Emisije CO₂ (kombinirane po WLTP) v g/km: 192–181

BMW X1[1]:
Poraba goriva (kombinirana po WLTP) v l/100 km: 8,1–0,7
Emisije CO₂ (kombinirane po WLTP) v g/km: 183–16
Poraba električne energije (kombinirana po WLTP) v kWh/100 km: 19,3–16,8
Električni doseg (po WLTP) v km: 71–85

[1] Doseg je odvisen od različnih dejavnikov, zlasti od osebnega sloga vožnje, značilnosti poti, zunanje temperature, ogrevanja/klimatizacije in predkondicioniranja.

[2] Za priključni hibrid: Podatki o električnem pogonu so odvisni od napolnjenosti baterije.

[3] Vrednost sestavljata pogon z motorjem z notranjim zgorevanjem (115 kW) in električni pogon (14 kW).

[4] Začasno povečanje najv. moči < 10 sekund nad določeno nominalno vrednostjo. Podatki o zmogljivosti, porabi goriva in emisijah CO₂ veljajo za vozila s standardnim menjalnikom.

Uradni podatki o porabi goriva, emisijah CO₂, porabi električne energije in električnem dosegu so bili določeni v skladu s predpisanim merilnim postopkom in ustrezajo Uredbi (ES) št. 715/2007 v različici, ki je veljala v času homologacije. Pri dosegu podatki, določeni v skladu z WLTP, upoštevajo kakršno koli dodatno opremo (ki je v tem primeru na voljo na nemškem trgu). Pri vozilih, ki so bila na novo homologirana od 1. januarja 2021, obstajajo le uradni podatki po WLTP. Poleg tega se vrednosti NEDC z Uredbo ES 2022/195 črtajo iz potrdil o skladnosti s 1. januarjem 2023.  Za več informacij o merilnih postopkih NEDC in WLTP obiščite www.bmw.si/emisije.


Vse dodatne informacije o uradni porabi goriva in uradnih specifičnih emisijah CO₂ za nove osebne avtomobile najdete v "Priročniku o varčnosti porabe goriva, emisijah CO₂ in emisijah onesnaževal zunanjega zraka novih osebnih avtomobilov", ki vam je na voljo brezplačno na vseh pooblaščenih prodajnih mestih in na www.bmw.si/emisije.

Podatki o zmogljivosti bencinskih motorjev veljajo za vozila, ki uporabljajo gorivo z oktanskim številom 98 (ROŠ). Podatki o porabi goriva veljajo za vozila, ki uporabljajo referenčna goriva v skladu z Uredbo EU 715/2007. Dovoljena je tudi uporaba neosvinčenega bencina z oktanskim številom 91 (ROŠ) z največjim deležem etanola 10 odstotkov (E10). BMW priporoča gorivo z oktanskim številom 95 (ROŠ). Za visokozmogljive avtomobile BMW priporoča gorivo z oktanskim številom 98 (ROŠ).